Dag 3 - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Pascal en Nikki Jongh - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Pascal en Nikki Jongh - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Nikki

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Port Angeles

Zon,zon en nog eens zon. Heerlijk wakker geworden met een ei ontbijtje van nik en daarna even lekker zonnen op het grasveld. S,middags naar de top van hurricane ridge gereden echt geweldig! De weg slingerde omhoog door een dicht bos en soms bij open stukken kon je parkeren om van het uitzicht te genieten.het enige wat je constant dacht dat er zwarte beren de weg op zouden lopen. In de verte kon je de besneeuwde toppen van 3 vulkanen zien echt mooi. Verder omhoog gereden en op de top zag je de olympic mountains. Wat een mooi plaatje! hier krijg je natuurlijk honger van dus vonden wij dat we onze eerste vette hap wel verdiend hadden. Dus....wendy,s burgers. Munuutjes besteld en ik vroeg om ketchup, de verkoper keek me met een schuin oog aan en wees naar een enorme heinz ketchep pot,"help your self sir" ok. Gister het hout opgebrand dus nu snel weer naar de receptie voor een nieuwe bundel.

  • 24 Juli 2013 - 08:21

    Emiel Rinkema:

    Aloha,

    Ga vooral door met je reisverslag, ik word er vrolijk van als ik het lees.
    Have fun and lot's of sun...

  • 24 Juli 2013 - 09:12

    Ijbert:

    Hoi Pascal

    Het lukt je goed om mij jaloers te maken. Hi hi
    Wauw wat klinken die eerste dagen al goed.
    Je past je goed aan met op dag 2 te beginnen met star-buck
    Geniet er van. Ik ben in mijn laatste week vakantie aan het weg zweten. Het is nog steeds rond de 30 graden hier. Te warm om iets te doen.

    Groetjes ijbert

  • 24 Juli 2013 - 19:52

    Sylvia:

    Hoi hoi,
    Heel herkenbaar wat je de afgelopen dagen hebt geschreven en erg leuk om te lezen.

    Zelfs de ketchup is groot in de USA
    Geniet maar lekker.

  • 31 Juli 2013 - 06:08

    Michel:

    Heee bokkelul, je bent goed bezig !!
    geniet er van !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Port Angeles

Pascal en Nikki

Het profiel van Nikki & Pascal.

Actief sinds 06 Okt. 2019
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 4531

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Oktober 2016 - 03 November 2016

Shetland in het najaar

21 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

USA West & Alaska

Landen bezocht: